א.ח.א. - אזרחים חוסמי אולמרט (115)  |  

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הוזכר השבוע כמועמד היחיד לראשות הממשלה שיוכל להביס את בנימין נתניהו. אסור לשכוח שהאיש הוא עבריין סדרתי שנחקר בגין עבירות פליליות חמורות. קבוצת אזרחים פנתה לאומ"ץ בהצעה להקים במשותף גוף בלתי תלוי, שיכלול אלפי אזרחים שיירתמו למאבק כדי לחסום בדרך ציבורית את שובו של אולמרט לכס ראש הממשלה
 
הקדמת הבחירות לכנסת לראשית השנה הבאה גרמה השבוע טלטלה רבה במערכת הפוליטית, ובאורח צפוי צפה מועמדותו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כאדם היחיד שיכול להתמודד בהצלחה מול ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו ולגבור עליו.

רק עבריין סדרתי בעל ותק מסוגו של אולמרט שביצע לאורך חייו הציבוריים שורה ארוכה של עבירות פליליות והוקע מהחיים הפוליטיים, מסוגל להיות מצויד במידה רבה של חוצפה ולנסות לחזור לכס ראש הממשלה ש"נגזל" ממנו לדעת חבריו הקרובים. שום דבר לא יעזור להם: שמו הרע והתנהלותו המצחינה לא קיבלו מעולם טיהור ואות הקין של אדם מגה-מושחת יהיה טבוע עמוק במצחו של אולמרט כל חייו.
 
מתגייסים לבלום את חזרת אולמרט 
השבוע בקעה קרן אור באפלה כאשר קבוצת אזרחים פנתה אל תנועת אומ"ץ בהצעה להקים במשותף גוף בלתי תלוי, שיכלול אלפי אזרחים שיירתמו למאבק כדי לחסום בדרך ציבורית את שובו של אולמרט לכס ראש הממשלה. על-פי התוכנית ייעשו כמה צעדי בלימה, ביניהם החתמה המונית על עצומה וארגון מסע הסברה רחב לחשיפת דמותו הפלילית האמיתית של אולמרט.

אזרחי המדינה חייבים להפנים את העובדה שאולמרט לא קיבל את העונש הראוי לו על העבירות החמורות שהוא ביצע, ומקומו הוא לא בלשכת ראש הממשלה אלא מאחורי סורג ובריח. לגוף זה גם הוצע שם - א. ח. א. ראשי תיבות של אזרחים חוסמי אולמרט.

הגוף אמור להתחיל לפעול אם וכאשר יכריז אולמרט רשמית על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים ולא במהלך שליחת בלוני הניסוי מטעמו.

הבהרנו לאזרחים טובים אלה, שאומ"ץ תתמוך בנפש חפצה בהתארגנות זו ותפעל ככל יכולתה בדרך משפטית וציבורית במטרה לחסום דרכו חזרה לראשות הממשלה על-מנת שלא ימשיך להשחית את המדינה כבעבר.
 
טווס עם תעודת יושר מזויפת 
מאז זיכויו המפוקפק של אולמרט בבית המשפט המחוזי בירושלים משתי עבירות חמורות של קבלת מאות אלפי דולרים במזומן מאיש העסקים היהודי-אמריקני מוריס טלנסקי, ומנסיעות כפולות במחלקה הראשונה על חשבונם של ארגונים נתמכים, מסתובב אולמרט כטווס בעל תעודת יושר מזויפת.

"יש שופטים בירושלים", הכריז אולמרט בעליצות רבה בתום הקראת פסק הדין של שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים - מוסיה ארד, יעקב צבן ומשה סובל, שזיכו אותו משלושה כתבי אישום והרשיעו אותו בכתב אישום אחד בעבירה של הפרת אמונים. חובה להבהיר מראש, שאת מטבע הלשון הזו ("יש שופטים בירושלים") טבע בשעתו ראש הממשלה המנוח מנחם בגין, שהתכוון בפירוש לשופטי בית המשפט העליון בירושלים, שהיו מבחינתו אמיצים, חד-משמעיים ונטולי-פניות.

אולמרט, הקוזק שגזל את הקופה הציבורית לאורך שנים, עטה על עצמו הילה של אדם נרדף על-ידי שלטונות החוק, טען שבמעשיו לא דבקה שחיתות אישית, וביקש לזכותו בתמיכה ציבורית רחבה בעוולה שנגרמה כביכול לשמו הרע על-ידי מערכת אכיפת החוק, המשטרה והפרקליטות.

שלושת שופטי בית המשפט המחוזי בירושלים החזירו את מחוגי השעון אחורנית ודירדרו את המדינה מחדש לזרועותיהם של בני החושך - אהוד אולמרט וחבר מרעיו.

תזכורת למזומנים מטלנסקי 
אולמרט הצליח להונות את שופטיו כאשר הוא הכריז בפומבי אחרי פסק הדין, שמעולם הוא לא קיבל, כביכול, מעטפות כסף במזומן מטלנסקי, ונתן להם להבין כי פרש מהחיים הפוליטיים וזה עונש כבד עבורו.

כדי לחדד את זכרונו של אולמרט, פנתה השבוע אומ"ץ מחדש אל רשות המיסים בדרישה לבדוק את פרשת המזומנים שקיבל אולמרט מטלנסקי והוסתרו בכספת של חברו הטוב ושותפו לדבר עבירה, עורך הדין אוריאל מסר. בהודעה לעיתונות נאמר בין השאר: "תנועת אומ"ץ פנתה הבוקר פעם נוספת אל מנהל רשות המיסים דורון ארבלי בבקשה לחקור את כספי המזומנים שקיבל אהוד אולמרט ממוריס טלנסקי כפי שהוכח במשפטו של אולמרט".

בפנייה המקורית אל ארבלי נאמר כי "במהלך בירור משפטו של רה"מ לשעבר אהוד אולמרט התברר כי בשעתו הוא קיבל סכומי כסף גדולים במטבע זר במזומן במעטפות ובדרכים אחרות מאיש העסקים משה טלנסקי. במקביל התברר כי בכספת של פרקליטו ושותפו לשעבר עו"ד אוריאל מסר נמצא סכום של 350,000 דולר במזומן. סנגוריו של אולמרט טענו כי הכספים הללו ניתנו כתרומות למטה הבחירות שלו לראשות עיריית ירושלים וכנראה גם למטרות פוליטיות אחרות, אך הייתה גם גרסה אחרת שעל פיה הכספים נועדו למטרותיו הפרטיות של אולמרט.

"תנועת אומ"ץ פונה אליך בבקשה שתורה למחלקת החקירות של מס הכנסה לערוך חקירה יסודית על כל תנועת הכספים שקיבל אולמרט מטלנסקי ומגורמים אחרים כפי שנחשף במשפט".

לצערנו, רשות המיסים התחמקה עד כה מלהגיב על פנייתנו בנושא זה ומשום כך פנינו בנדון אל מבקר המדינה החדש, השופט בדימוס יוסף שפירא.
 
תרגיל שקוף למנוע הטלת קלון 
וזה עוד לא הכל עדיין: פרקליטיו קוננו באוזני השופטים על גזילת תפקיד ראש הממשלה ממנו למרות שלא חטא, ובעת ובעונה אחת הודיעו שהוא מוותר על הזכויות המגיעות לו כראש ממשלה. הפרקליטים עשו זאת כתרגיל שקוף כדי למנוע הטלת קלון ודאית על אולמרט, שהייתה מונעת ממנו לחזור לחיים הפוליטיים במשך תקופה של שבע שנים כפי שאירע לגבי חברו הטוב אריה דרעי. למרבה הצער, הפרקליטות נפלה בפח וחזרה בה מכוונתה לדרוש קלון, ולשופטיו של אולמרט הייתה הקלה ונחת רוח.

מסתבר שיש שופטים בירושלים, אבל רק בבית המשפט העליון וגם בערכאה העליונה זו לא כל השופטים ראויים לשבח. הגיע הזמן אולי לשאול שאלה נוקבת: האם יש פרקליטים בירושלים?

המציאות העגומה מוכיחה שהזיכוי החלקי של אולמרט גרם לרעידת אדמה דו-כיוונית ולתגובות מעורבות. בקרב חוגים רחבים בציבור נעה התגובה כמטוטלת בין אדישות, הרמת-גבות, הבעת-תמיהה וכעסים ורוגז על שיקול הדעת והכרעת הדין של השופטים. משפטנים בכירים ומוערכים קבעו שפסק הדין שגוי ועושה חסד לא-ראוי לאולמרט. מהעבר השני נשמעה מחדש ביקורת מחודשת על הפרקליטות, על שהיא מזדרזת להגיש כתבי-אישום נגד אישי ציבור ולרדוף אותם כביכול על לא עוול בכפם.
 
להזכיר לציבור הבוחר 
אבל למרבה הצער מצויים אזרחים לא מעטים ששנאתם לנתניהו ורצונם שיפנה את כס ראש הממשלה עלולים לדחוף אותם להצביע עבור אולמרט אם יציג את מועמדותו בבחירות הקרובות לכנסת. לשם כך הם מוכנים לדחוק לקרן זווית את מזבלת השחיתות של אולמרט ולשכוח את מחדליו במלחמת לבנון השנייה שהביאו לנפילתם של עשרות חיילי צה"ל.

צריך לזכור שאולמרט, שמבקש ברוב חוצפתו את אהדתם של אזרחי המדינה בדרכו לקאמבק פוליטי, הוא נבחר הציבור הנחקר ביותר במדינה כחשוד בעבירות פליליות חמורות. לאורך השנים נחקר אולמרט לא פחות מ-18 פעמים על-ידי המשטרה ומחלקת החקירות של מס הכנסה ורשויות אחרות, בגין שורה ארוכה של מעללים. אולמרט לא נחקר כחשוד בביצוע עבירות נוספות בגלל התיישנותן ובגלל רפיסות של כמה יועצים משפטיים לממשלה שהעניקו לו חנינה.

אולמרט מנסה גם להדחיק מהציבור את העובדה שהוא עומד בימים אלה לדין בפרשת הולילנד בגין קבלת שוחד - עבירה שמחייבת את בית המשפט להטיל עונש מאסר במקרה של הרשעה.

בארסנל של תנועת אומ"ץ יש מלאי בלתי-נדלה של העבירות הללו, שהועברו בשעתו לרשויות החוק ולא נחקרו. אולמרט משלה את עצמו אם הוא סבור שהזיכרון שלנו קצר וידינו אינן נטויות.

אם אומנם אולמרט יודיע על כוונתו לחזור לחיים הפוליטיים - לא ייחשב טיפול מחודש במעלליו הלא ידועים של אולמרט על-ידי אומ"ץ כ"רדיפה אובססיבית", כביכול, אלא כשירות חיוני לציבור ותרומה לשיפור ההיגיינה המוסרית של המדינה.


      
 

הוספת תגובה חדשה
שם

עד 250 תווים
תגובה
קוד
תגובות
  • דוד אוחנה
    14/10/2012 13:38:11
    אריה בקשה קטנה המחאה צריכה לכלול את כל העבריינים שישבו בכלא ושוחררו וגם את אלה שקבלו עבודות שירות הרשימה לשמחתינו פחות מ-120 (כמספר חברי הכנסת)אולם עדיין מביישת את אלה הנכללים בה וביניהם:צחי הנגבי,אריה דרעי,חיים רמון,אולמרט בדרך להצטרף גם בגלל הפרויקט בירושלים,בניזרי.כאן המקום "להתנצל בפני אלה ששכחתי" הם מוזמנים להזכירני
  • ניצה
    14/10/2012 13:31:01
    ברצון נעזור ונפעיל אזרחים נגד התמודדות אולמרט למועמד בבחירות הקרובות,חבל לי על ציפי ליבני.
  • זאב
    13/10/2012 22:33:18
    יוזמה יוצאת מן הכלל. צריך לדעתי דבר ראשון לפרסם מודעה גדולה בכל העיתונים בחתימת אנשי רוח, אישי ציבור אנשי משפט, סופרים מכל הזרמים הפוליטיים שייצאו בעצומה נגד שובו של המנוול הזה לחיים הציבוריים שלנו. זה גם יחשוף את כל המנוולים שלא יצאו מן הארון [ואז כדאי לפרסם את אלה שסרבו לחתום]. אני מוכן לחתום ולשאת חלקי במחיר המודעה

  • חדוה יחזקאלי
    13/10/2012 22:16:43
    לא אולמרט אהוד ולא אריה דרעי יכולים להתמודד בבחירות הקרבות. מוכנים להירתם ולצאת בקמפיין מסודר נגדם. הגיע זמן לטהר את השורות.
  • ליאונורה
    13/10/2012 21:06:43
    חושבים שאתה אובססיבי,אבל אם כן אתה אובססיבי לאינטגריטי.יש גבול למה שהאנשים מוכנים לסבול ממושחתים כמוהו.היה לו צ'אנס מאלוהים בהפיכתו לראש ממשלה.הוא ניצל זאת להאדרת רכושו ורכוש משפחתו על חשבוננו כאזרחים הגונים.בוודאי היו לו גם מעלות -אבל לא ראינו אותם מרוב האובך של הפרשיות.
  • ק.ש.
    13/10/2012 16:07:50
    א.ח. א = אחלה

  • עופר מימון
    13/10/2012 14:35:14
    אולמרט הוא פושע שהורשע ולכן אסור לאפשר לו לחזור להנהגה,אם הוא לא מבין לבד אז צריך לעזור לו להבין. מי שרוצה מדינה של קרימינלים שילך למקום אחר
  • ובא וציון גואל
    13/10/2012 14:24:58
    משטר נשיאותי - סעיף 42 לחוק יסוד הכנסת קובע: חבר הכנסת שהורשע 42א. (א) חבר הכנסת שהורשע בפסק דין סופי בעבירה פלילית, וקבע בית המשפט, ביוזמתו או לבקשת היועץ המשפטי לממשלה, שיש עם העבירה קלון, תיפסק חברותו בכנסת ביום שפסק הדין נעשה סופי, ואין נפקא מינה אם העבירה נעברה בזמן שהיה חבר אותה הכנסת, חבר כנסת קודמת או לפני שהיה לחבר הכנסת. (ב) סעיף קטן (א) יחול גם על חבר הכנסת שפסק הדין בענינו נעשה סופי לאחר שהחל לכהן כחבר הכנסת; בקשת היועץ המשפטי לפי סעיף קטן (א) יכול שתוגש כל עוד פסק הדין לא נעשה סופי; הבקשה תוגש לבית המשפט שנתן את גזר הדין, ואם הוגש ערעור, לבית המשפט שלערעור. התייחסות לפניית חברת הכנסת ציפי חוטובלי ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית לקבוע שבעבירה שעבר קלון דבק קלון: מסעיף 42 א (ב) שצוטט לעיל נובע שחברת הכנסת ציפי חוטובלי היתה צריכה להפנות בקשתה ליועץ המשפטי לממשלה כדי שהוא יפנה לבית המשפט לקבוע שהיה בעבירה של אולמרט קלון ולא להפנות בקשתה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, כפי שעשתה. התייחסות לחוות הדעת של פרופ' אריאל בנדור, שקבע שאין מניעה שמר אהוד אולמרט יכהן כראש ממשלה: ראש ממשלה יכול לכהן מי שנבחר כחבר כנסת. אפילו יבחר מר אהוד אולמרט לכנסת והנשיא יטיל עליו להרכיב ממשלה, והוא יצליח בכך, ויכהן כראש ממשלה, קיימת אפשרות שיצא חייב בדין במשפט הולילנד ויוטל עליו קלון. קיימת גם אפשרות שהפרקליטות תגיש ערעור בענין סכומי כסף שהוא קיבל מטלנסקי ובית המשפט יקבע שהיה בכך עבירה עם קלון. אז הוא יתפטר מראשות הממשלה והכנסת והנשיא יטיל על אדם אחר להרכיב ממשלה ואם לא יצלח יתקיימו בחירות חדשות. האם אפשרות זו מופרכת או סבירה. יחליט הקורא. הערה: הכותב אינני חבר במפלגה כלשהי; אין לו העדפות לגבי מי יכהן כראש ממשלה; ודוגל במשטר נשיאותי לקדנציה אחת עם תקציב לכל תקופת הקדנציה. כל מועמד יצטרך להציג מצע ותקציב ואלה יהיו בבחינת חוזה עם הבוחר. הוא לא יוכל להבטיח מכונית לכל אזרח ואח"כ להטיל עליו מס בשיעור 90%, למשל.
  • רש"י
    13/10/2012 14:22:46
    הכרזתו של הארכי נוכל אולמרט על יש שופטים בירושלים הוא שיבח אותם על פסיקתם התואמת את מעשיו ןהתנהלותו ומכאן שפסיקת השופטים תאמה את יושרם המפוקפק עד מושחת שזיכו אתו על קבלת מאות אלפי דולרים בכספת סודית שלא נתן הסבר על מהות קבלתם, אי רישומם, ואי דיווח עליהם בעת שנתקבלו בידו. כן כסדום היינו ולעמורה דמינו.
  • דין וחשבון
    13/10/2012 14:22:03
    אני מתגייס למנוע בכל כוחי את חזרתו של הארכי מגה מושחת הזה, שבאופן מדהים מצליח לעשות פליקלקים באוויר וזה לא יאמר לשבחו ! כי במעשיו ובאופן התנהלותו הוא משחית כל פיסת מוסר אישי ופנימי טוב. ובישיבתו בממשלה הרי זה אות קלון מוסרי פנימי וכולנו ! האם זאת תהיה "המראה שלנו" מראה של נכלוליים, מושחתים, תאבי בצע, נהנתנים, וחברים הכי טובים של כל הפוליטקאים ואנשי מפתח שכולם עוטים טלית של פרשיות שחיתות שונות ומגוונות. האם זאת "המראה שלנו" ? ???????????????????? !!!
  • שוש
    13/10/2012 07:40:27
    התחברות של ציפי ליבני לאולמרט לקראת הבחירות, תהרוס את כבודה ואמינותה. הצבור לא יאפשר לאולמרט להבחר, מנהיג שנשפט למאסר על תנאי לא ראוי לאמון הצבור
  • דפנה לוי
    12/10/2012 21:17:02
    נמאס מהשחיתות השלטונית
  • צבי
    12/10/2012 19:44:15
    שבת שלום ידידי
    כל הכבוד
  • אורה
    12/10/2012 19:43:59
    אריה שלום
    מאמר יפה, יוזמה ראויה ביותר. חסר רק פרט קטן ולא זניח: היכן יכולים אזרחים לחתום על השתתפותם/תמיכתם ב "א.ח.א." ???????? כך אוכל להעביר את הנושא גם לכל חוג חברי

  • זיו לנצנר
    12/10/2012 18:46:33
    מושחתים ועוזרהם מקומם בכלא
  • עדנה חפץ
    12/10/2012 18:44:59
    בכל פעם שהוא ינסה להגיע לקידמת הבמה הוא יאכל אותה. מקווה שישכיל לא להתמודד
  • יצחק בן דב
    12/10/2012 18:27:57
    נוכל זה נוכל ,אחרי מלחמת לבנון ואחרי הנוכלויות אין לו מקום בהנהגת המדינה
  • סאלי
    12/10/2012 17:08:12
    ברוך בואך א.ח.א.
    עם אבנרי הלוחם הבלתי נלאה ואומ"ץ מאחורי המאבק הציבורי לחסום את שובו של אולמרט לזירה הפוליטית, אין ספק שא.ח.א. תצליח.
  • דני דין
    12/10/2012 17:05:54
    ברר כשמש שאולמרט מנסה לקבל תמיכה מאלה שנושא המעטפות לא חשוב להם. רק הכיסא, והרמז לאנשים מקדימה כמו יואל חסון וחבריו.
  • אוריאל
    12/10/2012 17:01:51
    הגיבוי ויחסי הציבור מקבל אולמרט מהעיתון שמפזר שקרים במדינה,נותן לו את החוצפה לפזר הבטחות חסרות משמעות במטרה אחת,להפחיד את הפרקליטות מהגשת עירעור.
  • אורן
    12/10/2012 16:53:06
    יש כבר המנון:
    קוּמָה אֶחָא, סֹבָּה סֹב,
    אַל תָּנוּחָה, שׁוּבָה שׁוֹב,
    אֵין כָּאן רֹאשׁ וְאֵין כָּאן סוֹף,
    יָד אֶל יָד - אַל תַּעֲזֹב!
    (מלים: יצחק שנהר)
    http://www.zemereshet.co.il/song.asp?id=349
    אבל צריך לא לקפח את דרעי ושאר המורשעים, ולפיכך לשנות את השם ל: אחי"מ - אזרחים חוסמי מורשעים
    וגם עבור השם הזה יש כבר במקורותינו המנון הלא הוא:
    חוּשׁוּ, אַחִים, חוּשׁוּ!
    נָרִימָה פְּעָמֵינוּ!
    לֹא לָנוּ הַמְּנוּחָה,
    לֹא לָנוּ הַמַּרְגּוֹעַ
    בָּאֶרֶץ הַקְּרוּחָה
    וְשִׁלְטוֹן הָאֶזְרוֹעַ!
    http://www.zemereshet.co.il/song.asp?id=354
    בבניין ציון ננוחם...
  • קובי פרטוש
    12/10/2012 15:36:42
    אריה אבנרי מילים כדורבנות. חזק ואמץ!! שנים שאתה עוסק במלאכת קודש ועושה שירות גדול לאזרחי המדינה!!! מי יתן וירבו שכמותך!!
  • יערי יובל
    12/10/2012 13:57:51
    רוצים פוליטיקה נקייה. תודה לכל פעילי אומ"ץ ולכל אזרח שיש לו מצפון ואומץ להצטרף למסע לניקוי אורוות הפוליטיקה המסואבות
  • יצחק לוינסון
    12/10/2012 13:56:45
    מה שאולמרט קיבל מבית המשפט הוא פרס ולא עונש
  • זיו לנצנר
    12/10/2012 13:55:25
    תגידו לנו מי הם חבריו (חבורת העברינים) ותדעו מי הוא
  • דניאל המאירי
    12/10/2012 13:52:33
    אולמרט צריך לקחת לעזרתו על מנת לנסות להביס את נתניהו, גם את רב הגנבים הירשנזון, ואת האנס הסדרתי קצב, ולמעשה את כל פדויי בתי הכלא בישראל, זו בושה לשלטון החוק לבתי המשפט הרופסים ולפרקליטות הנאלחת שאזרחים חייבים לקום ולהלחם על זכות קיומה של מדינת היהודים זכות המוקנית מתרבות עתיקה ונאורה, שחלאות אדם החליטו לטמאה ולטמא את החוק והצדק בארץ
  • אמנון קורן
    12/10/2012 13:48:07
    צודק, כולל העיתונאי ״המוערך״ והסיבות די ברורות. אך באמת נראה שהמושחת הזה, יצא מחיינו (מושחת אך לא אידיוט) הוא את הסיבוב עליינו סיים (מקווה)
  • אזרחית
    12/10/2012 13:00:06
    למרות שאני חוששת שאולמרט מבקש להפעיל לחץ על הפרקליטות לבל תערער אני מוכנה להטות שכם
  • דוידי דוד
    12/10/2012 12:06:19
    ברגע שאלמרט יכריז על התמודדות מקבל את ההצעה להכין דוכני החתמה בכל הארץ להסברת מעלליו, הציבור שוכח וחובת אומ"ץ להזהיר את העם.
  • אורי בן יהודה
    12/10/2012 12:04:50
    אינני מאמין שאולמרט יקבל תמיכה משמעותית מהציבור. אין צורך בהקמת חסימה מאורגנת לאיש המושחת הזה, גם אם עורך "ידיעות אחרונות" תומך בו, מסיבות לא ברורות
  • יאיר שדה
    12/10/2012 11:17:45
    אולמרט הוא לא אלטרנטיבה לנתניהו יש למצוא מועמד נקי משחיתות ובסוף ימצא כזה. אולמרט מוקצה ואסור שימשיך להתעשר על חשבון הצבור. אנחנו אתך אריה
  • יקי מלול
    12/10/2012 11:16:53
    אני מצטרף
  • מאיר צחורי
    12/10/2012 11:16:26
    תחזקנה באומץ ידי אומ"ץ למען מטרה נעלה זו
    עיצוב: סטודיו נעמה