הרקב המוסרי של איציק (192)  |  

המסע של איציק למשכן נשיאי ישראל החל לפני שנה וחצי כשהחלה לחזר באובססיביות אחר שרה נתניהו שיש לה כנראה מה לומר על מי שראוי ועל מי שאינו ראוי לתמיכתו של בעלה. חלק ראשון

                                                              ▪  ▪  ▪
יו"ר הכנסת לשעבר דליה איציק רוצה בכל מחיר לחזור אל משכן הנשיא שבו התגוררה כמה חודשי,ם על תקן של ממלאת מקומו של הנשיא לשעבר, משה קצב, בתקופת הנבצרות שלו אחרי שנחשפה התנהלותו הנואלת.

איציק הכוחנית וחסרת המעצורים אינה בוחלת בחודשים האחרונים בשום אמצעי פסול ובזוי כדי לקדש את המטרה נכספת ונוקטת בצעדים שונים כדי לבטל ולגמד את מתחריה.

המסע של איציק למשכן נשיאי ישראל החל לפני שנה וחצי כאשר היא החלה לחזר באובססיביות אחר שרה נתניהו רעייתו של ראש הממשלה שיש לה כנראה מה לומר על מי שראוי ועל מי שאינו ראוי לתמיכתו של בעלה.

כאשר שאלתי את איציק על כך הסבירה שבסה"כ היא באה לנחם את שרה על מות אביה המנוח וכל פרשנות אחרת שגויה.

איציק סבורה שכולם תמימים וטיפשים ואינם מזהים מהלכים סמויים שלה כמו ההתחברות שלה אל גיל שפר מנהל לשכת ראש הממשלה לשעבר שהיה אורח כבוד במסיבת יום ההולדת שלה.

בשלב הבא חברה איציק אל אביגדור ליברמן וחבר הכנסת אריה דרעי, שניסו להריץ את משה ליאון לראשות עיריית ירושלים. לאיציק לא הפריעה כלל העובדה שליברמן עמד לדין אז בתיק הפלילי הקטן ואילו התיק הגדול שכלל עבירות חמורות נסגר ע"י היועץ המשפטי לממשלה בנסיבות תמוהות. לא הזוי לה שהיא שותפה של העבריין אריה דרעי ולא הטרידה אותה העובדה שליאון היה יעד מודיעיני של המשטרה בפרשות השחות שנחשפו ברכבת בתקופת כהונתו כיו"ר דירקטוריון החברה.

איציק חשה תמיד נוח בחברת עבריינים וחשודים סדרתיים. הקאמבק של איציק כלל עוד נסיעה לפולין בחברתם של חברי הכנסת שמהלכה החניפה לכל אחד מהם, הפצת שמועות כזב על מצב בריאותם של מתמודדים אחרים, מינוי דובר חרדי שיפתח לה דלתות אצל חברי הכסת החרדים והידוק החברות עם דובר צה"ל לשעבר תת-אלוף במיל אבי בניהו.

הסיפור האחרון שרווח בקרב אנשי התקשורת הוא שאהוד אולמרט תומך נלהב מאחורי הקלעים בבחירתה של איציק בתקווה שאם יוטל עליו עונש מאסר היא תעניק לו חנינה. אולמרט המגה מושחת הוא חבר ותיק של איציק.

אחרי שפרס נבחר לנשיא רתחה איציק מזעם וטענה שהוא הפר הבטחה שנתן לה שלא להתמודד. בצר לה פנתה איציק אל ראש הממשלה דאז אולמרט ושאלה אותו כיצד ייתכן שאדם בן 83 יתמנה לכהונה בת שבע שנים. איציק סיפרה בשעתו שאולמרט המגה מושחת, אמר לה בתגובה שפרס התחייב בפניו לפרוש בתום מחצית הקדנציה של הנשיאות, שהיו כעבור שלוש וחצי שנים, אך לא עמד בדיבורו.

מאחר שמדובר בשלושה אישים שאינם נחשבים לדוברי אמת כרוניים, לא ברור לי אם פרס תחמן את אולמרט או אולמרט שיקר לאיציק או שאיציק בדתה דברים מליבה.

בכל מקרה בשיחה שהייתה לי עם הנשיא פרס לפני כה חודשים הוא אמר לי שהוא שומע את הסיפור הזה בפעם הראשונה.

כדי לקדם את מטרתה עשתה איציק מאמצים בלתי נלאים כדי ליצר לעצמה מכובדות רטרואקטיבית תוך טשטוש דמות הפרחה שאינה מקפידה לשמור על החוק שדבקה בה. למטרה זו גייסה כמה חסידים לא שוטים, ביניהם אנשי משטרה בכירים לשעבר, שהיא מפעילה אותם בקרב גופים שעוסקים בשמירה על אכיפת החוק מסוגה של אומ"ץ כדי לאפשר לה להצטייר כדליה הקדושה.

במקביל מנצלת איציק באחרונה את קשריה הסמויים עם התקשורת הכתובה והאלקטרונית שהיו מבוססים בעבר בעיקרם על תגמול עבור שירותים שעשתה למענם במטרה לזכות בכתבות אוהדות.

בתחום זה העיתון המוביל הוא, איך לא, ידיעות אחרונות. בעבר, כאשר איציק כיהנה כיו"ר הכנסת, נהג משרד מבקר המדינה משום מה בחסד מוזר כלפיה כאשר לא הקדיש את תשומת הלב הראויה לבזבוז כספי הציבו במסעי התענוגות שלה לחו"ל.

אחת הדוגמאות הצורמות של איציק היה באחת לנסיעותיה לפאריס כאשר התגוררה במלון היוקרתי היקר 'בריסטול' בפאריס וישנה כנראה במיטתה של מרי אנטואנט. ארבעת ימי שהותה של איציק בעיר האורות גרמו לקופת המדינה צללים בשל הוצאותיה המופרזות שהסתכמו ב-75 אלף שקלים.

איציק רבת המעללים לא לקחה, כדרכה, אחריות על המעלל החדש שלה, וטענה כי תחילה שהתה במלון אחר אבל אחרי שהתברר כי נבצר ממנה לקיים בו פגישות עבודה סדירות עם גורמים סמויים, בחר קצין הביטחון של שגרירות ישראל בצרפת את המלון היוקרתי. איציק היקרה סבורה משום מה שהספקנו לשכוח שגם בעת שהותה בלונדון, כנראה שלצרכי שיחות חשאיות בינלאומיות עם אישים רמי דרג בנושא הגרעין האירני, היא בזבזה כספי ציבור על ימין, שמאל ומרכז. על כך לא טרחה אפילו איציק לספר לנו סיפורי סבתא זפתה.

תנועת אומ"ץ לא הייתה יכולה לעבור על כך לסדר היום ופנתה בשעתו אל מבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס, בבקשה שיורה לברק ולאיציק להחזיר מכיסם הפרטי את מלוא הכספים הבזבזניים למען ישמעו נבחרי הציבור המפוקפקים ויראו.

לא הופתעתי שלא הייתה פניה מעין זו אל איציק שממילא אינה נמנית על אלה שחזירים כספים לקופה הציבורית. יש לכך דוגמה חיה מן השטח.

כאשר נחשפה הפרשה ברבים פנתה אומ"ץ אל הארבעה בבקשה שיחזירו סכום של 5,000 שקלים - כרבע מהוצאות הטיסה והאירוח של כל אחד מהם. זה היה ללא ספק מחיר הנחה רציני, מתוך אמונה שיהיה זה אות לסוף עונת הנהנתנות על חשבונם של אילי הון. בעקבות התחמקותם הגשנו נגדם תלונות לוועדת האתיקה של הכנסת, ומאוחר יותר הגשנו גם עתירה לבג"ץ בדרישה שיורה להם להחזיר את הסכום המבוקש.

בסופו של דבר החזירו פרס, בן-אליעזר ורמון את הסכום המבוקש. איציק סירבה בנימוק מגוחך שהיא הגיעה למונקו יחד עם פרס בטיסה מניו-יורק. פרס לא הגיב על הפגיעה בצנעת הפרט שלו. מאז ומתמיד הוא נזהר מהפה הגדול של איציק ומידה הנקמנית הארוכה. בהזדמנות מסוימת בעבר, בשיחה בארבע עיניים עם ידיד, ביטל פרס את אישיותה של איציק ודיבר עליה בזלזול מופגן. כאשר הודלפה תוכנה של השיחה לאיציק, ניתקה את קשריה הפוליטיים עמו והחלה לרדת לחייו.

פרס התנצל אבל מאז לא מחמיצה איציק על הזדמנות ומשמיצה אותו.
למעשה חייב פרס לאיציק גיוס תרומות לא חוקיות בסך 320 אלף דולר מאילי הון לפריימריז שנערכו בשעתו על ראשות מפלגת העבודה, בתקופה שבה כיהנה כשרת התקשורת. אחד התורמים חיים סבן, מבעלי בזק, קיבל אז הטבה חריגה ממשרד התקשורת.

אומ"ץ פנתה בשעתו ליועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז בדרישה שיורה לחקירת משטרה נגד פרס ואיציק. משום מה הזדרז מזוז להכריע בזכות סגירת הפרשה ללא חקירה.

על-פי מידע שהגיע אלינו פעלה איציק הכוחנית מאחורי הקלעים אצל גורמים במשרד המשפטים כדי למנוע חקירה פלילית. היו כאלה ששמעו אפילו צרחות טלפוניות שלה.

איציק השתמשה במקביל בחוות דעת שקיבלה מהמשנה ליועץ המשפטי לשעבר, דוידה לחמן מסר, רעייתו של עורך הדין אורי מסר, חברו ושותפו לשעבר לדברי עבירה של אהוד אולמרט, כדי להוכיח שפעלה באורח תקין בהטבה שאיציק העניקה לסבן. כאשר התרעתי על כך, הכחישו עוזריו של מזוז מעורבות כלשהי של איציק במסגרת הטיפול המקצועי הבלתי תלוי בנושא זה.

מאז הפך הדבר לדפוס התנהגות קבוע אצל איציק חסרת המעצורים, כל אימת שהיא הסתבכה עם החוק. טועה מי שחושב שהנהנתנות של איציק על חשבון הקופה הציבורית מתמקדת רק מחוץ לגבולות המדינה.

הנהנתנות המקומית של איציק לבשה ופשטה צורות שונות. במרוצת שנות כהונתה כיו"ר הכנסת הנהיגה איציק מדיניות של בזבוזים במשכן ע"י רכישת פריטים יקרים למשכן שהפך לאולם אירוחים ואירועים. התנהלות נלוזה זו השתקפה גם בלשכתה המפוארת ובשורה של פרויקטים ובהוצאותיה האישיות.

כדי לרכוש את ליבם של חברי הכנסת כדי שיצביעו למענה לקראת הצגת מועמדותה לנשיא המדינה אחרי פרישתו של קצב, רכשה את אצבעותיהם בדרכים שונות. לרוע מזלה טרף פרס את קלפיה כאשר הציג את מועמדותו ברגע האחרון. גם אחרי שאיציק פרשה מתפקידה והפכה לחברת כנסת מן המניין, טרחה ועמלה כדי שיבנו לה לשכה מפוארת כיאה לחברת כנסת מורמת מנבחרי הציבור.

בהתמודדות הבאה על הנשיאות מתכוונת איציק לטרוף את המועמד המתחרה, יורשה בתפקיד יו"ר הכנסת, רובי ריבלין. בראיון עם איציק שפורסם באחד העיתונים אחרי שובו של ריבלין לכהונת יו"ר הכנסת, רמזה איציק שיש לה חומרים לא מחמיאים על התנהלותו הלא תקינה בתקופת כהונתו הקודמת. ריבלין קרא את הדברים והחריש במקום לפנות אל איציק בדרישה שתחשוף את כל המידע שבידה לדיון ציבורי. על-פי הערכתי, ריבלין חושש מאוד להתעמת עם איציק.

בעבר עמדה איציק במצב לא נוח כאשר נחשפו ביומון 'ישראל היום' ובערוץ 2 כמה פרשות שקשורות בהתנהלותה נעדרת טוהר המידות. בין השאר דווח על אי-סדרים כספיים ואחרים שהיו בתקופת כהונתה בכנסת ואודות שיפוצים יקרים שערכה בדירתה הפרטית ורכשה גם פרטים שונים, וכל זאת על חשבון הקופה הציבורית כמובן.

איציק ניסתה להדוף את החשדות הללו וטענה כי היא נרדפת ע"י התקשורת על לא עוול בכפה וכי פעלה על-פי הנורמות המקובלות. עוד טענה איציק כי הייתה זכאית לדירת שרד אך ויתרה עליה והסתפקה בשיפוצים הכרחיים. הציבור לא קנה את הסבריה הדחוקים. דירת השרד היא זמנית לתקופת הכהונה ואילו השיפוצים והרכישות שרירים וקיימים.

אומ"ץ פעלה בגין מעשיה של איציק בעת ובעונה אחת בכמה מישורים:
  • הוגשה תלונה למבקר המדינה לחקור את פרשת משכן הכנסת השיפוצים והרכישות בביתה הפרטי.
  • הוגשה בקשה ליועץ המשפטי לממשלה להורות לחקירת משטרה בפרשת חשד לביצוע עבירה פלילית ע"י הוצאת כספי ציבור למטרות פרטיות.
  •  הוגשה תלונה נגדה לוועדת האתיקה של הכנסת.
מה שקרה לאחר מכן יכול להוות נושא למחזה קומי אלמלא היה כרוך במי שמבקשת מזה שנים להיות נשיאת המדינה ומטילה אימה ופחד על סביבתה.

היועץ המשפטי לשעבר מזוז הודיע לנו כי הוא ממתין לבדיקת מבקר המדינה. מבקר המדינה המתין תקופה מסוימת להחלטת ועדת האתיקה של הכנסת שלא מזדרזת משום מה להחליט.

וזה עדיין לא הכול: מבקר המדינה לשעבר לינדנשטראוס הורה להיענות לבקשתה של יו"ר ועדת האתיקה, של הכנסת דאז חברת הכנסת שלי יחימוביץ', ולהעביר אליה מסמכים שקשורים למימון השיפוצים בביתה של איציק, אך יחימוביץ' החזירה אותם בנימוק שלא ביקשה דבר ויש אי-הבנה. הכדור חזר למבקר ואיציק חוגגת בתחום זה וטופחת על שכמה.

בניסיון להתיר את הפלונטר שיגרנו בשעתו לחבת הכנסת יחימוביץ' מכתב תזכורת והפננו את תשומת ליבה שחלפו כבר ארבעה חודשים מאז הגשת התלונה. היא עדיין לא הגיבה.

במטרה לשתק את שלושת גורמי אכיפת החוק המתמהמהים בנסיבות מוזרות, החזירה איציק סכום של 25 אלף שקל לקופת המדינה בתקווה שלא ייכתב עליה דוח של המבקר, היא לא תועמד לדין פלילי ולא תינזף על-ידי ועדת האתיקה של הכנסת.

אומ"ץ לא ראתה בכך סוף פסוק ודרשה להמשיך בהליכי מיצוי הדין עם איציק.

הצענו להטיל על גורם מקצועי, מוסמך, בלתי תלוי וחסר מורא לבדוק את השווי האמתי של השיפוצים והפריטים ולדרוש מאיציק להחזיר את שווים הריאלי. לצערי לא הייתה לכך היענות.

עד היום אני לא יכול לסלוח לתנועת 'תפנית' בראשותו של אלוף (מיל.) עוזי דיין, שעורכת מדי שנה כנס חברתי בשדרות.

באחד הכנסים הללו נבחרה איציק לפוליטיקאית הישרה ביותר. לא פחות ולא יותר.

אולי כדאי שאיציק תשבץ את הבדיחה הזו לרזומה האיש שלה במסגרת מסעה הנוכחי למשכן נשיאי ישראל.



      
 

הוספת תגובה חדשה
שם

עד 250 תווים
תגובה
קוד
תגובות
  • naomi samuel
    04/12/2022 07:24:28
    אני רוצה להודות ל-DR Apata האיש שעזר לי לתקן את הנישואים שלי ולגרום לבעלי לאהוב אותי יותר, אם יש לך בעיה זוגית כלשהי, אתה יכול ליצור איתו קשר ישירות בכתובת -Email- drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח וואטסאפ/ברר אותו עם המספר הזה (+66 81 302 8552),
  • naomi samuel
    04/12/2022 07:20:54
    אני ובעלי לשעבר נפרדנו לפני שנה וחודשיים והייתי בחודש השישי להריוני. שנינו אוהבים אחד את השני וזה היה הלם עבורי וזה ממש שבר לי את הלב. ניסיתי להתקשר אליו ושני הקווים נותקו. ניסיתי להשיג אותו ברשתות החברתיות, אבל הוא סילק אותי מהן. ניסיתי להגיע להורים
  • naomi samuel
    30/07/2022 22:48:11
    אני רוצה להודות ל-DR Apata האיש שעזר לי לתקן את הנישואים שלי ולגרום לבעלי לאהוב אותי יותר, אם יש לך בעיה זוגית כלשהי, אתה יכול לפנות אליו ישירות בכתובת -Email- drapata4@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח וואטסאפ/ברר אותו עם המספר הזה +1(425) 477-2744, הוא
  • isabella elijah
    25/06/2022 15:28:33
    אני רוצה להודות לד"ר אלאבה, האיש שעזר לי לתקן את הנישואים שלי ולגרום לבעלי לאהוב אותי יותר, אם יש לך בעיה זוגית כלשהי, אתה יכול לפנות אליו ישירות בכתובת -Email- dralaba3000@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח וואטסאפ/ברר אותו עם המספר הזה +1(425) 477-2744,
  • isabella elijah
    25/06/2022 15:28:33
    אני רוצה להודות לד"ר אלאבה, האיש שעזר לי לתקן את הנישואים שלי ולגרום לבעלי לאהוב אותי יותר, אם יש לך בעיה זוגית כלשהי, אתה יכול לפנות אליו ישירות בכתובת -Email- dralaba3000@gmail.com, אתה יכול גם לשלוח וואטסאפ/ברר אותו עם המספר הזה +1(425) 477-2744,
  • maya elijah
    25/06/2022 15:22:34
    שלום לכולם, אני כאן כדי לחלוק עדות קטנה. שמי שירה אליהו, אני בת 40, התחתנתי בגיל 31, יש לי רק ילד אחד וחייתי באושר ועושר. אחרי שנה של נישואים בעלי הפך להיות כל כך מוזר ואני לא ממש מבינה מה קורה, הוא עמוס מהבית לאישה אחרת, אני כל כך אוהבת אותו שאני לא
  • אריק
    09/06/2014 23:53:40
    למדינה שמרבית מנציגיה הם מזן המושחטים, איך שלא יהיה ,הסיכוי היחידי הוא שמושחט אחד יזכה בנשיאות
    ממש בושה וכלימה למה שהגענו
  • אגודת מדושני העונג
    07/06/2014 23:27:02
    רובי היקר, משמש שנים כדירקטור בבנייני האומה. עין לא ראתה ולא תראה את כל מסעות העונג והפאר, בזבוז הכסף הציבורי, + משכורת על שום דבר. מי שתומך בו מחזיק מן הסתם בנתח מאותה עוגה. ראה קישור http://www.nrg.co.il/online/16/ART1/825/167.html
  • ירדנה
    07/06/2014 13:23:46
    שכחת פרט חשוב אותו שאלתי את יאיר לפיד בפייסבוק איך הוא לא נתן הוראה לכל 19 החיילים הסרים למרוו מאחר וזו מפלגה דיקטוטרית לא להצביע לדליה איציק מאחר והגברת שהשתמטה משירות בצה"ל אפילו שירות אזרחי לא עשתה והוא יאיר לפיד שסיסמת הבחירות שלו היתה שוויון בנ
  • מנוחה
    08/05/2014 16:44:44
    איציק השתמטה מהשרות הצבאי. בכתבה שהיתה ב"כל העיר" לפני שנים בהיותה חברת מועצת עיריית ירושלים.היא ספרה כי הצהירה היות והיא באה ממשפחה עניה והיא צריכה לדאוג לעצמה ולעתידה ולכן נרשמה ללימודים בסמינר. וציינה שכבר ביא'' לא היתה דתית. קרי הצהרה שקרית.
  • מיכל
    04/05/2014 12:39:07
    האדם הכי פחות ראוי לשבת בבית הנשיא, דליה איציק
  • יוכי
    28/04/2014 09:58:56
    יש לשאול אותה מי כתב לה את העבודות כשלמדה בבינתחומי. בלי בושה . היא התקבלה כי הייתה חברת כנסת ולא על סמך ציוני בגרות כי לא היו לה
  • יהודי
    27/04/2014 08:41:58
    תראו לאן הגענו שמושחתים כמו דליה ופואד ינסו להכנס לבית הנשיא כנשיאים.השחיתות של דליה היא לעומת השחיתות של פואד.מספיק עם דבריו של חברו הטוב הנשיא מובארק ובניו בחקירתם .מספיק עם מה שהוא עשה בכפר יפיע ליד נצרת בתקופת הפריימריס וכל זאת בתקופת כהונתו כשר
  • דוידי דוד
    26/04/2014 19:31:39
    אם הייתה משערת מה העם חושב עליה, הייתה מוותרת על ההתמודדות, דרוש כבוד עצמי להיות בשורת המועמדים עם פרופ דן שכטמן, ודליה מבית המשפט העליון. מוסד הנשיאות יאבד את חיונותו אחרי הנשיא שמעון פרס. כתבה ממצאת ועגומה, חן, חן
  • אזרח ותיק יליד הארץ
    26/04/2014 14:11:50
    מה אפשר לומר אחרי קריאת החומר הזה,בושה וחרפה לעם ישראל ולכנסת ישראל,באם דליה איציק אפילו ברשימה של המעומדים.
  • כוכבה
    26/04/2014 13:34:16
    כתבה ענינית וממצה
    והתובנה
    עורך דין פנחס פישלר
    לנשיאות המדינה
  • מייקי
    26/04/2014 11:38:13
    אם תיבחר לנשיאות, היא תהיה במקום ראוי - מושחתת כמו קודמיה http://healworlds.blogspot.com/2013/06/blog-post_28.html
  • א.ניצה
    26/04/2014 00:03:49
    אין סכנה שדליה איציק תקבל תמיכה של יותר משני חכי"ם . שני אלה הם השרידים האחרונים של "קדימה" שהצליחו להיכנס לכנסת. גם למופז וגם לחסון יש מספיק שכל לא לתת לה את קולותיהם.
  • אילנה
    25/04/2014 22:33:19
    כתבה נכונה ומשקפת הכל על הגברת
  • צבי
    25/04/2014 22:32:33
    קראתי מרתק כתמיד
  • אילן
    25/04/2014 22:32:08
    הי אריה אולי כדאי שתשאל את עופרה אלול מדוע ביקשה איציק תואר במשפטים לה ולביתה מבלי שהיתה זכאית ויהיה לך עוד סיפור שחיתות עליה
  • דליה קרמר
    25/04/2014 21:28:58
    שאלוהים ישמור אותנו מצרה זו...נוכלת ששיפצה את ביתה מכספי ציבור.כלומניקית שהגיע משום מקום...כניראה שלומדת טוב מפיגי וביבי איך להשתמש בכספי ציבור ומכוונת גבוהה....מי יסגור את האור שנברח מהגהינום של המושחתים האלה כבר
  • שוקי מרלה
    25/04/2014 21:20:50
    לדליה איציק לא מתאים להיות בבית הנשיא וזה מסיבות רבות שאין טעם לפרט אותן
  • וינטר הניה
    25/04/2014 21:18:17
    כמוה הם מקבלי ההחלטות שלנו

  • רונן
    25/04/2014 21:17:40
    הגברת הנכבדה עוד בהיותה מזכירת סניף הסתדרות המורים בירושלים, ארגנה -פוטש-מלוכלך, למזכ"ל הסתדרות יצחק ולבר ז"ל שרק נכנס לתפקידו ולנעליו של ד"ר שלום לוין המנוח.

  • עמירם
    25/04/2014 20:00:52
    ההערה של YARA113על השפתיים של איציק מיותרת. אני הייתי מניח לפרס כי עתידו מאחוריו, ואין תועלת בהעלאת האשמות נגדו. מה גם שבניגוד לדליה איציק, הוא הביא כבוד ותועלת רבים למדינת ישראל למרות מגרעותיו. כדאי לך להגיה את הבלוג לפני העלאתו.
  • עמירם
    25/04/2014 19:54:19
    תפסת מרובה, לא תפסת. דליה איציק אכן לא מתאימה להיות נשיאה אבל כשאתה כותב גם על השחיתות של פרס, פואד, שתיקתו החשודה של ריבלין וחוסר התפקוד של לינדנשטראוס, מזוז ויחימוביץ, מתקבלת תחושה שכולם מושחתים, והסכנה שבדליה איציק מיטשטשת. עדיף להתמקד בה בלבד.
  • פיני מראשלצ
    25/04/2014 19:30:13
    המועמדת הפחות מתאימה מכל אלה שאינני תומך במועמדותם, שטרם הוגשה. הפארסה הנקראת בחירות לנשיאות 2014, היא קומדיה דל ארטה בה משתתפים שחקנים שאם אנקוב בשמם אואשם בגזענות
  • YARA113
    25/04/2014 18:11:35
    עצוב שהמראה לא מראה לה את האמת,
    כנראה שהיא לא מעיזה להציץ.
    מספיק לראות את השפתים העקומות כדי להבין ראות את הרוע,הצביעות. היטבת לתאר. הצרה שהעם שקוע בהישרדות, והתינוק יחתום כי מפחד ממנה. מקווה שלא תהינה לה 10 חתימות.
  • ד"ר מאיר מונסליזה
    25/04/2014 17:04:13
    בשעתו התחמקה משירות בצהל בכסות דתיותה כביכול. יש להמשיך ולהודיע בראש חוצות את כל מעלליה. אולי כך לא יעזו להצביע עבורה כמועמדת לנשיאות.אני מתפעם כל פעם מחדש מכתיבתו של אריה!
  • יועצמך
    25/04/2014 16:24:22
    אני ואשתי פרומה ביילה האזנו היום לדבריו של עורך דין פישלר הוא גדול אבל קצת משיגענר
  • פרישטוק
    25/04/2014 16:09:05
    רק עורך הדין פישלר יכול לנהל מאבק איתנים מול השחיתות הגוברת
    אשתי ואני כמעט בגיל גבורות התפהמנו מהרצאתו היום באולם צוותא בפורום עם אלדד יניב ואלעזר שטרום.כי פישלר הוא הגבר אריה אתו תמיד בסדר אם יש מניאק בסביבה פיני יעשהו קציצה
  • ד
    25/04/2014 15:19:11
    כאשר היתה השרה לאיכות הסביבה ניצלתי קרוב משפחה שלה על מנת להעביר לה מכתב אישי, ובו תלונה חמורה על אחת העובדות במשרדה. ואז, לא פחות ולא יותר העבירה את המכתב לנשואת תלונתי. זה מה שנקרא תקיעת סכין בגב. אולם התנהגותה תואמת את ה"סטנדרט" הישראלי המושחת.
  • רון
    25/04/2014 15:09:12
    בתוכנית "הכל כלול" קראתי שנתניהו מתכונן לבנות מעון ראוותני לראש ממשלה, ואוירון פרטי עבור הזוג המלכותי עולה כמיליארד דולר. כשחלק מהעם רעב ללחם. התנהגות ללא רגשות וחמלה איני מאמינה שביבי ייבחר שוב. חבל על הכסף.
  • שושפרי
    25/04/2014 15:01:46
    צחקתי עד דמעות על נסיונה של איציק דליה להבחר כנשיאה. בהיותה חברת כנסת לא התבלטה לטובה, לא פעלה עבור הציבור. חשבה רק על האינטרסים שלה, שיפצה את ביתה על חשבון הציבור. אין לה סכוי להבחר. לא ראויה לאמון הציבור.
  • אהרון מב"ש
    25/04/2014 15:02:55
    מי שמכיר את הגב' הנכלולית ויש רבים שטוענים גם הרקובה הזו, מתחלחלים רק מהמחשבה שהיצירה הזו תהיה מועמדת לתפקיד נשיאה, די היה לנו "בקצב" אחד ובאולמרט אחד לכן אל נעלה אפילו בחלומותינו הרעים טיפוסים כמו דליה איציק ופואד "בורקס"
    מקומם של כאלה הם במתקן לטיהור פסולת ולא במוסד הנשיאות.
  • בלתי מפלגתי
    25/04/2014 15:01:13
    עדיף משטר נשיאותי לפיו הנשיא ממלא את תפקיד ראש הממשלה. הוא יתגורר ויפעל מבית הנשיא הקיים ובכך יתייתר הצורך בשמירה עליו במסלול מהבית למשרד ומהמשרד לבית. כמו כן ייתיתר הצורך בבניית משכן חדש לראש ממשלה בעלות המוערכת ב- 650 מיליון ש"ח
  • ירוחם
    25/04/2014 15:00:25
    איציק לא שירתה בצה"ל

  • אריה עמית ניצב
    25/04/2014 14:58:11
    לא רוצה אבא חדש אחרי כמעט 60 שנות יתמות,ובטח ובטח-לא את האבא הזה את פואד
  • א.ל.רמת גן
    25/04/2014 14:56:05
    עדיף שמשכן הנשיא לאחר שימון פרס, יוותר ריק, מאשר תסתובב בו דליה איציק.המועמדת הזו בעיני עצמה לנשיאות, היא לא ראויה לכך
  • אראל
    25/04/2014 14:55:33
    צודק מאוד ,מר אבנרי בהערכתו שאיציק היא צלופח פוליטי .יש להזהר ממנה וכמובן שאסור לתת לחתול לשמור על השמנת
  • אמיר
    25/04/2014 13:28:54
    תוספת קטנה
    במשרד המבקר הייתה חקירה בראשותו של מאיר גלבוע. המבקר נתן הוראה להפסיק את הבדיקה. הוראה זו של מר לינדשטראוס, הייתה אחת הסיבות לעזיבתו של מאיר גלבוע את משרד המבקר.
  • ירוחם
    25/04/2014 13:23:47
    איציק לא שירתה בצה"ל
  • גד
    25/04/2014 12:45:56
    ולתומי חיפשתי אותה בין מדליקות המשואות לנשים בשנה זו.........................
  • דפנה
    25/04/2014 12:20:53
    ועל זה נאמר אדם שהיה רעב בילדותו תמיד יישאר כזה גם כשהמיליונים יזרמו לכיסו. פשוט אין גבולות לגב. דליה איציק
  • אוהד
    25/04/2014 12:15:11
    אין לאיציק מעצורים, כדי להגיע למטרה מסוגלת להזיז כל דבר שמפריע לה. לדעתי למרות הכל ואף על פי כן היא לא תגיע לנשיאות. אריה כתבת יפה ונכון.
    עיצוב: סטודיו נעמה